poniedziałek, 28 czerwca 2010

"etui", opakowanie ? na kupony lotka

Pewnie nie raz spotkałyście się z prośbą przyszłych małżonków w zaproszeniu na ślub, żeby w zamian kwiatków sprezentować coś innego. W zaproszeniu skierowanym do mnie znalazł się taki wierszyk:
Goście Drodzy, Goście Mili. Radość byście Nam sprawili w szczęście nasze inwestując kupon totka nam darując, oszczędzając kwiatów moc, co by zwiędły w jedną noc.
Dlatego też, nie chcąc sprzeciwiać się woli Państwa Młodych, zakupiłam kilka kuponów. Niestety nie w smak mi było wręczać ich tak luzem, czy też w opakowaniu firmowym Lotto. Dlatego też wziąwszy miarę z oryginału zrobiłam alternatywną wersję z trzema kwiatuszkami, które nie mają prawa zwiędnąć :)



Korzystałam z:
papierów ILS,
papierowych kwiatków Essentials no. 9,
ćwieków BasicGrey

6 komentarzy:

  1. Jest świetne! Ma bardzo letnie, radosne kolory :) I ogromnie mi się ćwieki podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyslowe i piękne...ciekawe czy szczęśliwe losy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super pomysł z opakowaniem :) my tez pisaliśmy ten wierszyk ;) ale to było nietrafione :P mieliśmy tylko jedną 3-kę na tyle losów!!! ;) co komu przeznaczone... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, piękne wykonanie, ale przyznam szczerze, że ja i tak daję kwiaty, chociaż życzenia Młodych spełniam. Kwiaty to kwiaty, choćby miały zwiędnąć. W końcu taka ich natura:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!