piątek, 25 listopada 2011

mogę już ujawnić

notatnik dla wyjątkowej osóbki, z okazji jej urodzin :) jeszcze raz wszystkiego najlepszego Ankan :*
tym razem, nieco większy format (ok. 21,5x15 cm)


pomysł z zapięciem na guzik zaczerpnęłam z tej okładki, którą otrzymałam w prezencie :)
dzięki Moni za inspirację :*



kamień spadł mi z serca, gdy otrzymałam wiadomość, że przesyłka dotarła i co najważniejsze spodobała się solenizantce. mam nadzieję, że będzie dobrze służył :)

dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :*
i już odpowiadam na najważniejsze pytanie - skąd wzięłam tkaninę? chociaż domyślam się, że moja odpowiedź, Was rozczaruje... jakiś czas temu odwiedziłam mój ulubiony sklep z ciuchami - secondhand ;) i znalazłam jaśka obitego właśnie w ten materiał... koniec happy endu.... niestety :(
życzę Wam udanych łowów! może gdzieś na drugim końcu Polski, znajdzie się jego braciszek :) a może coś znacznie ciekawszego :)

3majcie się cieplutko :*

19 komentarzy:

  1. Gorgeous! Love all your embellishments, lace! I love your creative mind!

    Debbie
    ^..^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszku, to jest po prostu obłędne!!!:)))...tyle pięknych smakowitych detali:))
    nie ma co ukrywać, że zazdraszczam Ankan:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż mogę napisać - kocham go i dzisiaj z nim śpię :) Dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, cudowny cudowny notes. Piękne koronki, znakomicie dobrane materiały i dodatki - ech :)

    PS Second handy to jedna z rzeczy za którymi tu tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautifully arranged. The embellishments are perfect for this.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ale Ankan ma dobrze!!! Bardzo mi się podoba ta kolorystyka bez kolorów ;) No i zapięcie super, też ostatnio takie wymyśliłam, hahah, ale jeszcze nie wykończyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. i kolejny notes-marzenie...

    a piękne tkaniny z napisami widziałam na etsy.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny w każdym detalu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny. Bardzo lubię Twoje prace oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. No piękny!!! Wcale się nie dziwię, że Ankan chodzi z nim spać :-))). Sama bym się z nim chętnie przespała, ale cóż w moim łóżku już śpi trzech facetów i szpilki już się tam nawet nie wciśnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, nożyczki to podstawowe narzędzie w rękach Anioła Sztuki;)Och, każda by chciała taki pyszny prezencik;)Śliczny i kobiecy. Py-cho-ta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny jest!!!
    Te wszystkie detale, szczególiki... miód :D
    Tylko pozazdrościć obdarowanej ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności! Po prostu zakochałam się w tych koronkach i materiałach. Wspaniale połączyłaś te wszystkie elementy. Każdy Twój kolejny notes jest coraz piękniejszy - z niecierpliwością czekam na następne:) Cieszę się, że pomysł z zapięciem się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój wytrzeszcz sięgnął zenitu i boję się, że już mi tak zostanie :D Absolutnie CUDO! Chciałabym mieć coś takiego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!