piątek, 14 grudnia 2012

ŚWIĄTECZNY BLOG HOP SCRAPUJĄCYCH POLEK


Jeśli trafiliście tutaj z bloga  JAMAJKI 
oznacza to, że znaleźliście się we właściwym miejscu!
Zbliżający się weekend na naszym Portalu będzie obfitował w wiele świątecznych atrakcji, ponieważ przygotowałyśmy dla Was Świąteczne Portal Party!
Zanim jednak zaczniemy świętować na Portalu - serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie, w trakcie którego mamy zamiar pokazać Wam mnóstwo świątecznych tagów oraz zaproponować dodatkową zabawę. Blog Hop zaczyna się na naszym Portalu, kończy się również tam, a mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze! 
A oto mój tag stworzony specjalnie na tę okazję: 

Poza tagiem mam Wam do przekazania pewne sekretne słowo. Kiedy przejdziecie cały Blog Hop, odwiedzicie wszystkie osoby z naszego Zespołu, które biorą w nim udział, oraz zbierzecie wszystkie słowa - powinny one ułożyć się w tekst - bardzo bliski zarówno nam jak i Użytkownikom naszego Portalu! 
Moje sekretne słowo to:
OTWARCI
A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej - na blog mojej koleżanki z Zespołu Scrapujących Polek :
Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów uczestniczących w naszym Blog Hopie, o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza oraz o zebraniu wszystkich sekretnych słów a następnie złożeniu ich w tekst. Gotowy tekst prosimy przesłać na adres administracji Portalu: scrapujace.polki@gmail.com - na jednego losowo wybranego szczęściarza - czeka nagroda - niespodzianka!!! Oto pełna lista blogów do odwiedzenia:
start ~ PORTAL ~ start
LAKUNA  
VIOL 
HUMA 
ANAI 

koniec ~ PORTAL ~ koniec

Dziękuję za odwiedziny i życzę dobrej zabawy! 

53 komentarze:

  1. Tu byłam! :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale klimat... Super;) I te kolory... mmm... Pozdarwiam, Scrapirinha

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuudny! podoba mi się ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy ten tag chętnie bym przygarnęła
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mając pewności, co ten tag przedstawia przejrzałam kilka innych Twoich prac i jestem naprawdę pod wrażeniem. Robisz bardzo swoiste i charyzmatyczne prace! Zazdroszczę talentu i wyobraźni :)
    Życzę wesołych świąt i lecę zwiedzać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tag zamiast kawy! Tak te kolorki działają niesamowicie! Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  8. Odnotowałam słowo. Piekny on Ci!!! ! Lecę dalej!!!
    Zapraszam na moje Candy świąteczne -zapisy jeszcze trwają !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycający! Niesamowite są te śnieżynki!

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny tag, aż od niego mrozem wieje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czego ten bałwan wypatruje????

    OdpowiedzUsuń
  12. Och cudny tag!
    Wesołych Świąt i twórczego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie uchwycony zimowy klimacik! Ślizgam się dalej: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity! Zwłaszcza ten turkus...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super tag, bałwan nieziemski!:))))))
    pozdrawiam i biegnę dalej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały tag! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny. Mój ulubiony zestaw kolorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak, bezsprzecznie zestaw kolorków ten, który uwielbiam najbardziej no i wogóle całość rewelacja!!! Bardzo chciałabym być juz tak "zaawansowana" jak Ty Kolorowy Ptaku ehh... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe kolory, wspaniały tag!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam turkusowości w każdej postaci. Trafić wygraną to jak wygrać w totka.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne kolory! a ich połączenie! cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekny, holtzowy, magiczny!
    Pozdrawiam, Magda - Papierowy Pokój

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny, bardzo magiczny, tajemniczy..

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW;D mnie zahipnotyzował... lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  27. czy to jest bałwanek wypatrujący pierwszej gwiazdki? piękny tag z cudownymi śnieżynkami:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny mediowy tag!

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny tag, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny tag:) Bardzo mi się podoba:) Jest w moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!