środa, 24 lutego 2016

laugh often

Uwielbiam nadawać klimat vintage moim pracom - zawsze używam prostych metod i dość ograniczonej palety barw. Sądzę, że elementy z tkaniny dodają wyjątkowej tekstury na pracach. I oczywiście, nie ma nic lepszego od kawy lub herabaty, które tworzą niesamowite zacieki.
I love adding a vintage feel to my pages and layouts - all using quite simple methods and based on a limited color palette. I think elements of fiber art also add to the general mood and create unique textures and depths. Also - there's nothing better than coffee or tea to create these vintage-looking stains.





Wykorzystałam/I used:

Arkusz / Tło - siatka Ramka owalna gniazdko - L Napis - laugh often   
Gęste Gesso - Biały Gwiazdki - Ćwieki Metalowe Śruby - Junkyard Findings Kartki Ephemera Vintage

5 komentarzy:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!