środa, 19 lipca 2017

workout

Kochani, dzisiaj chciałabym pokazać Wam w jaki sposób ostatnio zaczęłam tworzyć moje karty do art żurnala. W stosunku do wcześniejszych, są praktycznie płaskie. Mimo wszystko, wciąż są różnorodne. 






Na podstawie tych kilku zdjęć, pokażę Wam w jaki prosty sposób można osiągnąć taki efekt. Wystarczą farbki, gesso, maski i stemple. Na początek, za pomocą taśmy malarskiej podzieliłam stronę na cztery części. Później sięgnęłam po farbki akwarelowe i mieszając je z wodą nanosiłam na kartkę. W międzyczasie podsuszałam i dodawałam znowu kolejne kolory. Później ściągnęłam taśmę i wzięłam się za nakładanie gesso i innych farbek przez maski. Robiłam to za pomocą nie tylko szpachelki, ale również i palców. Na koniec dodałam stempelki i zdjęcia, które wycięłam z zestawu Ephemera. Musiałam też coś napisać, bo ostatnio dostałam lekkiego bzika na punkcie "pięknej litery". Dzięki Karolinie, znanej bardziej jako Drycha, odkryłam niesamowite Bimoji Pen od Kuratake. Przez nie, nie potrafię przestać pisać, tak ładniej, niż zazwyczaj... przynajmniej tak mi się wydaje ;)







Mam nadzieję, że zarówno zdjęcia, jak i ten krótki opis pomogą Wam w zapełnianiu Waszych art żurnali. Pozdrawiam!


       
        

2 komentarze:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!