poniedziałek, 30 marca 2020

Art Journal Moon

Witajcie,
po czterech miesiącach, pomyślałam sobie "a co mi tam! pokażę coś świeżego". 
Patrząc wstecz, dość daleko wstecz... kiedyś ten blog "żył". Wrzucałam prace kilka razy w ciągu miesiąca, ba! czasami nawet, kilka w ciągu tygodnia... a później zaczęła się równia pochyła. Miałam już kilka zrywów, żeby powrócić... ale czasowo zwyczajnie tego nie potrafiłam ogarnąć. Obiecywać sobie i Wam (jest tutaj jeszcze ktoś?), że będzie częściej - chyba nie ma sensu. Ale jestem dzisiaj, bo chciałam, gdzieś na dłużej, utrwalić tę pracę. Stworzona z myślą o Art Daily Cafe i marcowym temacie "światło księżyca" z paletą ciemnoniebieskich barw, sprawiła mi mega dużo frajdy, praca z farbami akwarelowymi i złotą farbą akrylową! Ależ przed nią się wzbraniałam! Owszem, wcześniej nie raz używałam, chociażby wosków metalicznych, głównie pracując z czarnym gesso... ale to nie to samo. Tak zwyczajnie, jestem zachwycona, tym jak prezentuje się na tle ciemnoniebieskiego tła. Cudowna! Polecam z całego serca! Wyjątkowo wykorzystałam również coś nietypowego dla mnie - talerz deserowy, do obrysu. Najpierw ołówkiem, a później złotą farbą, gdy moja niepewna ręka zbaczała z kursu po okręgu. Potrzeba, najlepszą matką wynalazku. Może i przesadne porównanie, ale któż mi zabroni (halo?) Cóż za buta ze mnie wychodzi! Ale to chyba ta godzina albo i kwestia dobrowolnej, świadomej izolacji... Jeśli to czytasz, nie jesteś sam/a. Gdyby nie zdalna praca pewnie i więcej takich tekstów by tu powstało, więc może i lepiej, że jest. Praca oczywiście, a nie taka sytuacja.
Na pamiątkę niedzielnego popołudnia, odskoczni i płynnego złota, pokazuję moją najnowszą kreację.






Tymczasem Moi Drodzy! Do następnego spotkania!

4 komentarze:

  1. hej, nie za często ale regularnie Cię odwiedzam. Jestem... i podziwiam.
    Twórz , pisz i publikuj nadal.. choćby dla siebie i jako inspirację dla mnie!
    Trzymaj się ciepło, zdrowo i prosto. Damy radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Evi, jak miło mi, że jesteś! dziękuję i za ślad, że jesteś ;) i za słowa!
      Tak, mam taki zamysł, żeby nie odejść od zmysłów... a dzięki temu, na nowo wyrobić sobie nawyk, pewnej regularności. Wszystkiego co najlepsze! i zdrówka przede wszystkim dla Ciebie i bliskich! Do zaś ;)

      Usuń
  2. Bergabung dan mainkan permainan Poker Online dan Domino Online di agen ituQQ. Dimana permainan yang tersedia lebih banyak dan promo lebih menarik untuk anda. Oleh karena itu jangan lewatkan bergabung dan memainkan semua permainan yang tersedia di agen ituQQ.

    Agen Poker ituQQ
    Agen Domino ituQQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks to the authors of the post for such great information. I love your blog post, I have something to share here.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    បាការ៉ាត់អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!