niedziela, 10 lipca 2011

list do siebie

To już czwarte wyzwanie na blogu scrapki-wyzwaniowo zaproponowane tym razem przez Ankan zadanie: napisać list do siebie! który otworzymy z wyznaczonym przez siebie terminie. Całość przyodziana w ozdobną kopertę.

Ja w swojej umieściłam plany, które chciałabym zrealizować w ciągu najbliższego roku.

tak prezentuje się mój twór kopertowy stworzony z arkusza love letters. zatracił on jednak swoją pierwotną formę ponieważ nie umiałam się powstrzymać i rozpyliłam distress`a vinatge photo. całość przeszyłam maszynowo czarną nicią i uwierzcie mi, że starałam się to uczynić naprawdę równo...
tu i ówdzie wylądowały stempelki butterfly garden


rameczka z wykrojnika holtzowego machnięta białą akrylówką, przetarta papierem ściernym i przejechana nożykiem ;) na koniec oczywiście podtuszowana distressem



to słodkie ptaszysko wycięłam z arkusza junque, podobnie zresztą jak różową łapkę i napis TIME z zegarem :)


dołożyłam też kawałek conservatory

tył z tagiem na sznureczku i metalowym zamkiem z odzysku ;)



zaklejona koperta z ptaszyskiem spogląda na mnie z góry i motywuje do działania!

Zapraszam i Was do zabawy! i po więcej szczegółów na bloga scrapki-wyzwaniowo, a także na blogi pozostałych dziewczyn z DT - mnie osobiście szczęka opadła jak podziwiałam ich prace :)

9 komentarzy:

  1. ta rameczka super podstarzona!!!...super zapięcie z tylu... całość cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, ptaszysko strzał w dziesiątkę :) Podoba mi się, co zrobiłaś z tą rameczką :)
    Zapraszam na łososia w czekoladzie :F

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mistrzynią postarzania ; -))) Mistrzowskie zapięcie - ten zamek jest cudny. Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmmmmm cudny,zwłaszcza ta rameczka postarzona

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna koperta! Wygląda jak wyjęta z babcinego kufra :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja napatrzec sie nie moge na te cuda ktore tworzysz, to jest mistrzostwo!
    A metalowy zamek mam identyczny ale tylko jeden, jest ze frontow kuchennych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koperta!!! cudnie postarzona :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful vintage collage - love the coloring on your bird!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!