poniedziałek, 29 sierpnia 2011

blejtram i candy urodzinowe

stało się! jestem o kolejny rok starsza... i mam nadzieję, że mądrzejsza ;)
nie będę się dzisiaj zbytnio rozpisywać... chociaż myśli wirują mi w głowie, gdy spoglądam wstecz... to był dziwny rok mojego życia, mogę nawet napisać, że dość zaskakujący - niestety nie zawsze w pozytywnym sensie. wierzę jednak, że ten przyniesie mnóstwo cudownych wrażeń i przede wszystkim zmian na lepsze :)

przygotowałam coś dla Was! jest to blejtram - mój pierwszy :)


macie dwie szanse, żeby zdobyć nagrodę:

- pierwsza szansa - należy umieścić poniższy podlinkowany banerek na pasku bocznym swojego bloga i zostawić komentarz;

- druga szansa - dodać mojego bloga do obserwowanych. jeśli to zrobisz, lub już zrobiłaś zostaw tu drugi komentarz informujący mnie o tym

edit: aby mieć szansę drugą trzeba najpierw spełnić pierwszą :)

- zapisy trwają do 29 września br. do godz. 23.59
- ogłoszenie wyniku 30 września br.
- w losowaniu mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga


nie byłabym sobą, gdybym nie dorzuciła trochę fotek ;)





wykorzystałam przede wszystkim:
papiery Piekielnej Owcy z CraftHouse
distressy, glossy i crackle accents, wykrojnik i taśma TH z scrapki.pl
serducha z ILSowskich papierów
zdjęcie i uchwyt z targu staroci

to jeszcze nie wszystko! dla osoby, której komentarz znajdzie się pod numerem odpowiadającym świeczkom na moim tegorocznym torcie, przygotowałam niespodziankę!

w tym miejscu chciałam też podziękować Wam, że jesteście!
i za słowa, które motywują mnie do dalszej pracy!
DZIĘKUJĘ :*

edit:

* dziękuję za wszystkie życzenia :*
* Vivo - niestety już nie mam 18 lat... chociaż często tak się czuję ;)
* Frutti - żałuję, ale też pudło ;)
* podpowiem - robi się bardzo, bardzo ciepło... ;)
* w związku z tym, że pojawiły się dwa komentarze, z których nie wynika, że osóbki są zainteresowane prezentem oraz jeden, który został usunięty - pojawił się mały problem logistyczny mojego przedsięwzięcia. żeby nie komplikować sprawy, postanowiłam, że będą się one liczyć i osóbka, która umieści komentarz odpowiadający numerem tegorocznym świeczkom na moim torcie otrzyma nagrodę-niespodziankę :) 

77 komentarzy:

  1. Blejtram- cudo!!!!!!!
    Wszystkiego najlepszego, niech ten kolejny rok przyniesie Ci wiele dobra:)
    Zapisuję się, oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz sto lat!!:))
    cudo przygotowałaś!!:))...staję w kolejce...banerek na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście mam Cię w obserwowanych od dawna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy, oczywiście się zapisuję na super pracę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous!! I love the dimension you created with those blooms and distressed look!

    OdpowiedzUsuń
  6. Blejtram jest zjawiskowy. Ustawiam się w kolejce. I kolejnych twórczo-blogowych lat życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. I w gronie obserwatorów mnie nie zabrakło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego:) Wspaniała praca! Uwielbiam te postarzenia w Twoim wykonaniu. Medluję, że zajęłam miejsce w kolejce i zawiesiłam banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze :) i ustawiam się w kolejce
    dziękuję za informacje o candy

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Kolorowy Ptaku!!! :) Piękność wielką spłodziłaś :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej mój komentarz na pewno nie utrafi w liczbę świeczek na torcie...
    Piękna praca!
    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już Cię obserwuję :)
    Przepraszam za poprzedni komentarz, nie doczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!! Spełnienia marzeń, pozytywnego obrotu spraw, mnóstwa pozytywnych wydarzeń i w ogóle wszystkiego NAJ!

    Po drugie - blejtram jest absolutnie FANTATSYCZNY! I gdyby stał się cud i wylosowała byś mnie, stała bym się mega szczęśliwym człowiekiem, bo ta praca podoba mi się ogromnie!!

    Po trzecie - pierwszy warunek spełniony, więc ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po czwarte - obserwuje od dawna, więc drugi raz ustawiam się w kolejce.

    No i przyznaj się - masz znowu 18 lat prawda? haha - tak tylko chciałam trafić z komentarzem w liczbę świeczek i liczyłam na to, że jak każda z nas - masz zawsze 18-ście ;-P

    OdpowiedzUsuń
  16. О, как оригинально и необычно! Очень-очень понравилась эта работа!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego!!! Fantastyczną niespodziankę przygotowałaś!
    Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji dwudziestych pierwszych urodzin :)
    Twojego bloga obserwuję od dawna - bardzo lubię tu zaglądać, ale pewnie doskonale o tym wiesz :)
    buziaki-przytulaki xoxox
    frutti

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!
    Blejtram jest cudny!!!
    Banerek umieszczony na bocznym pasku :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest piękne!!!wogóle miło tu u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwaga!Już Cię obserwuję!:-] Cieszę się że do Ciebie trafiłam, Twoje prace są piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego naj:*
    Ja Cię zawsze mam na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. niech Ci się spełnią wszystkieeee marzenia! (:

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej ale cudo! ustawiam się w kolejce oczywiście:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. i obserwuję od dawna:) sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja się zapisuję:)Jak świętowac to wspólnie:)I nieustającej weny twórczej życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I chętnie poobserwuję (mam Cię na oku;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zrobienie czegoś po raz pierwszy na progu nowego roku dobrze wróży moim zdaniem:-) Niech więc Twój kolejny roczek będzie taki piękny jak blejtram, a rumieniec niech będzie spowodowany szczęściem:-)

    info po prawej stronie:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wprawdzie od zarania mam Cię w czytniku, ale żeby stało się zadość to Cię wzięłam na oko zapisując sie do obserwowanych:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń nawet tych najmniejszych !!!
    Blejtram świetny w moich ulubionych klimatach :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. I oczywiście z ochotą poobserwuję sobie Twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spełnienia marzeń, zaapiszę się z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I już cię obserwuję;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe! A taki piękny blejtramik to z chęcią bym posiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A obserwuję już od jakiegoś czasu - to wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak to gdzieś przeczytałam: "Nieważne lata, ważne jak się lata"!
    a ty latasz tak pięknie....

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana - ja już życzenia składałam :) Mimo to raz jeszcze wszystkiego naj :) I dziękuję za zaproszenie na candy :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Słodkiego, miłego życia życzę i zapisuję się. Zapraszamjednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Poobserwuję z miłą chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cuuuda... ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Baner już zdobi pasek boczny na moim blogu. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego najlepszego! Fantastyczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego NAJLEPSZEGO!!! życzę wielu równie wspaniałych i inspirujących prac, jak te, które oglądam u Ciebie już od jakiegoś czasu :) fantastyczną niespodziankę przygotowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Prace piękne więc z przyjemnością wrzuciłam do obserwatorium. Pozdrawiam i życzę weny i czasu do współpracy z nią:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale cudo! :)) Baner już zamieszczony.
    http://ivstone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje także, wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego :) Zapisuję się na słodkości

    OdpowiedzUsuń
  48. i obserwuję już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczności, ze ach!!! zapisuję się oczywiście;D
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  50. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po urodzinowe cukiereczki. Wszystkiego najlepszego!!
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuje się z przyjemnością, banerek juz na blodu

    OdpowiedzUsuń
  52. Podglądam, tzn. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkiego co Naj z okazji urodzinek :) i oczywiście dopisuję się do kolejki chętnych na to cudo

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego naj naj z okazji urodzin :)Żeby nigdy nie zabrakło Ci pomysłów na wspaniałe prace.

    Ustawiam się w kolejce po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. i ustawiam się w kolejce po raz drugi, tym razem jako obserwator.

    OdpowiedzUsuń
  56. zapisuję się na candy, lece wkleić banerek, sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Banerek z linkiem- jest
    Nowa obserwatorka- jest
    Komentarz krótki ale jest:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwatorem też już jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  60. i ja ,i ja ,też się zapisuję:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  61. i do obserwowanych się dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością staję w kolejeczce po tak cudną słodkość :)

    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. ale się cieszę że zdążyłam :D cudne candy!!!! jak z vint-age :))))
    ZAPISUJĘ SIĘ zatem rychło:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. obok takiego cuda nie można przejść obojętnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!