niedziela, 13 listopada 2016

Create Magic for UmWowStudio

Hej, mam dzisiaj do pokazania kolejna pracę, którą zrobiłam dla UmWowStudio. To tag, a jako baza kompozycji posłużyła mi forma sukienki, do której dodałam trochę koronek i perełek. Całość pokryłam najpierw białym gesso, a po podsuszeniu białą pękającą pastą. Na koniec dodałam kilka odbitek stempli i koloru za pomocą akwareli. Buźkę wycięłam z zestawu Ephemera od Finnabair. 
Pozdrawiam ciepło wszystkich Tu Zaglądaczy :)
Hello everyone! Today I would like to share my new "Create Magic" tag. As my base, I used Wire Cage Dress Form and I added some laces and pearls. I covered everything with heavy white gesso and white crackle paste. After that I used my favourite watercolours and stamps. 
I hope you feel inspired. 




Wykorzystałam/ I used:
Wire Cage Dress Form

3 komentarze:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!