czwartek, 24 listopada 2016

I'm thankful for...

Moje życie, moje zasady, mogę je łamać i naginać, nie biorę niczego za pewnik choć wiem, że mogę wiele zyskać, jestem wdzięczna za moje życie i cieszę się, że żyję. Staram się cieszyć każdą chwilą, każdą minutą, godziną i każdym dniem. Nie żałuję niczego, bo wiem, że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu....
A to mój nowy wpis do art żurnala. Mam nadzieję, że spodoba się Wam. Wykorzystałam papier i naklejki z serii Vintage Emporium, trochę dodatków od Finn i akwarelowe farbki.
My life, my rules, I can break them or I can bend them, I take nothing for granted and have everything to gain, I am thankful for my life and I am happy to be alive. I intend to enjoy every moment, every minute, every hour and every day I am here on this earth. I never regret anything in life, because everything happens for a reason....
And here you are, my newest art journal page. I hope you like it. I used Vintage Emporium collection and some supplies from Finnabair.



12x12 Collection Kit-Vintage Emporium 584344, 3x4 Journaling Cards-Vintage Emporium 583682, Art Basics - Heavy Gesso - White 961442, Art Basics - Modeling Paste 961350, 2.5x3'' Clear Stamp – Messy 961893, Vintage Vanity - 3x4'' Clear Stamp – Adverts 960940, Mechanicals - Barn Stars 963392, Mechanicals - Mini Stars 963354, Mechanicals - Leaves 1 961039, Mechanicals - Vintage Centers 961077, Elementals - 6,5x10,25 Stencil "Bubbles" 961299, Watercolor Confections – Pastel 590253, Watercolor Confections: The Classics 584252, Art Basics: Fabric Pack 963941

6 komentarzy:

  1. Pięknie napisane.... <3
    A wpis fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moni,ta praca dech zapiera! Ile jeszcze warsztatów mnie czeka,by zyskać taką lekkość w stosowaniu mediów,jaką Ty posiadasz?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko tworzy idealną całość- bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis jest boski! I te kolory - Achhhh!!!!!....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!