sobota, 3 grudnia 2016

the sweet card

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam coś nietypowego dla mnie, kartkę – ale nie byle jaką, bo świąteczną. Kiedy w moje ręce trafiła nowa kolekcja Sweet Peppermint stwierdziłam, że jest urocza i słodka i że mając takie zapasy papierów i dodatków grzechem byłoby nie skorzystać. Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w robieniu kartek, ale może w tym roku uda mi się nabyć więcej obycia. Zdecydowałam się na formę taga. Nie mogło zabraknąć warstw, chociaż nie wykorzystałam ani jednego medium, nie licząc kleju. Oprócz papieru sięgnęłam też po dodatki, tj. kwiatki, tekturki i metalowe gwiazdki od Finnabair. Wiem… sama siebie nie poznaję. Mimo wszystko, mam nadzieję, że spodoba się Wam moja inspiracja.





       

3 komentarze:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!