środa, 5 kwietnia 2017

the gentlemen

Kolejny mixed mediowy blejtram, tym razem w roli głównej elegancki dżentelmen. Przyglądając się już efektowi końcowemu dotarło do mnie, że również i w tej wersji wykorzystałam róż. Ale nie wydaje mi się, że przez to stracił na swojej męskości. 



Geste Gesso - Duże Białe Farby Akwarelowe - Pastel Farby Akwarelowe - The Classics Kredki Pastelowe Olejne 24 kolory Art Ingredients: Mini Art Kamyki
Art Ingredients: Art Kamyki Metalowe Dodatki - Mini Stars Metalowe dekoracje - Ingvild Bolme Tablice Iod Decor Stamps - Stemple "Listy" 
Śruby - Junkyard Findings Reklama - Stempel akrylowy Art Alchemy-Metallique Wax-White Gold  

4 komentarze:

  1. Jejku, niesamowicie czarujesz kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przed chwilą przeczytałam komentarz Mosi i myślę, że ona dobrze nazwała, to, co widzę w Twoich pracach, ale czego nie umiałabym nazwać... Jestem poruszona... wow...

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!