czwartek, 1 czerwca 2017

Happy Children's Day

Mam już swoje lata na karku, ale są jeszcze takie chwile, że cieszę się jak dziecko :) 
Ostatnio miałam taką sytuację, kiedy otrzymałam nowe farby od Finnabair. Impasto Paint, to farba akrylowa, która jest gęsta, świetnie współgra z wodą, ale przede wszystkim ma piękne, matowe wykończenie. Póki co, jestem szczęśliwą posiadaczką czterech kolorów i z wielką niecierpliwością czekam na dostawę do Polski.

W moim wpisie wykorzystałam trzy z czterech kolorów, jakie posiadam. To była świetna zabawa i mega relaks. Oprócz tego wykorzystałam białe gesso, trochę stempli - tradycyjnie odbitych czarnym tuszem oraz kilka motywów z wykorzystaniem białego embossingu.






   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!