niedziela, 10 września 2017

I just wanna make a nice things

Witajcie!
Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę Wam pokazać mój pierwszy projekt dla Retro Kraft Shop. Długo się zastanawiałam co przygotować na tę okazję. Zdecydowałam się stworzyć kolejną stronę w art journalu. Uważam, że takie prace są doskonałym ćwiczeniem w rozplanowaniu przestrzeni i kompozycji. 
Hello there!
I'm really happy that I can share with you my first project for Retro Kraft Shop. I pondered for a long time what could my first project be. I decided on an art journal spread. Art journaling is my biggest pleasure. I believe this kind of work is an excellent exercise in planning space and composition.


Zdecydowałam się na jasną bazę, do której przykleiłam kawałki papieru ze starej książki i kawałki ephemery od Tima. Następnie całość pokryłam Heavy White Gesso. Żeby urozmaicić fakturę zdecydowałam się dodać metalowe dodatki. Po tym wszystkim nadszedł czas na najlepsze - kolory!
I decided on a white base, I glued a page from a vintage book using and some piece of Tim's ephemera.. Then, I covered everything with a coat of Heavy White Gesso. To make my textures richer I added some metal embellishments. And then it was time for my favorite part - the colors!



Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój projekt. Dałam się porwać natchnieniu i całkowicie zapomniałam o tym co mnie otacza, planach i rzeczach jeszcze do zrobienia.... Czyż to nie jest najlepsze uczucie?
I hope you like my project. I got carried away by the inspiration and creating this layout I completely forgot about the world around me, plans, things to do... This is the best feeling, wouldn't you agree?


   Naklejki Small Talk - Tim Holtz Dodatki Collector Cards Layers - Tim HoltzPhotobooth Card Strips - Tim Holtz Idea-ology
Ornate Plates Metalowy trybik - 1,7 cmMetalowy trybik - 2,6 cm - wzór 1  Metalowy trybik - 1,8 cm - wzór 2  Metalowy trybik - 2,5 cm - wzór 1 Quote Chips - Tim Holtz Idea-ology 
Read To Me - Stempel akrylowy Prima 3D Matte Gel - Finnabair - Prima

7 komentarzy:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!