poniedziałek, 20 lutego 2012

kwiaty

niestety z moich wcześniejszych zapowiedzi nici...
dalej jestem w impasie :/

na szczęście dzisiaj dwudziesty, więc czas na spotkanie w scrapki-wyzwaniowo :)
tym razem, trafiło na mnie, żeby zaproponować temat. jaki?


... kwiaty! wszystko przez to, że chcę już wiosny!
mam nadzieję, że również i Wy przyłączycie się do zabawy.
-->>> tutaj, znajdziecie wszystkie wytyczne wyzwania :)

tym razem wzięłam się za ramkę, którą na szczęście udało mi się wygrzebać z czeluści mojej szafy ;)
pierwotnie kolor żółty... nie pamiętam już, jak znalazła się w moich szpargałach...
mniejsza z tym! cel był jeden - użycie białej farby akrylowej, a następnie postarzenie - tutaj przydała się znakomicie farbka pękająca 


na płótnie, którego zresztą za wiele nie widać, poodbijałam stempelki 7gypsies - steampunk i popsikałam distressem vinatge photo. a że ostatnio (zawsze? hehe...) leniwa jestem, zamiast przykleić materiał do bazy, to zdecydowałam się na szybszy (efektowniejszy?) sposób - połączyłam zszywkami ;) 


te piękne napisy pochodzą z nowej kolekcji 7dots - All I Ever
również zawijaski, które po prostu musiałam tutaj użyć :)


a tak prezentuje się w całej okazałości


kwiatki wykonałam na podstawie -->>> tego zdjęcia, z tym że trochę go zmodyfikowałam - dodałam od siebie jeszcze dwa dodatkowe płatki :) 

nie wiem, czy to pogoda, czy moje wrodzone lenistwo (?), ale ostatnio naprawdę ciężko mi jest się zabrać za cokolwiek... cały czas liczę na to, że w końcu dostanę niezłego kopa! tyle krąży mi po głowie... a ręce, tak jakby nie chciały z nią współpracować.... 

mam nadzieję, że u Was twórcza atmosfera dopisuje :D 
pozdrawiam ciepło :*


29 komentarzy:

  1. Oooo, te spękania cudne, takie "soczyste" :) Całość piękna, wymowna. Mnie też się ciężko za cokolwiek zabrać, chyba wiosna idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny efekt! Genialne kwiatu, cudne kolory i te spękania - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwaga , leci wielki kop! Mam nadzieje, ze pomoze ;)
    Ramka swietna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Klimat, jaki uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowita ramka! piękny klimat! a kwiaty - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiatki super, a cała rameczka ekstra po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te kwiaty! Szkoda, że mam dwie lewe ręce do szycia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja juz się boję tego, że jak zacznie się już ta współpraca na całego to padnę na zawał z zachwytu ;)

    kwiaty wyszły genialnie !!! niby proste, a tak efektowne

    a poza tym - idzie wiosna, czuję to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ piękna i stylowa ramka :)
    szalenie mi się podoba ten klimat i te cudne spękania!

    OdpowiedzUsuń
  10. W impasie????? To jest cudowna praca!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo! Kocham takie klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, piękne kwiaty i kolory :) aż chciałoby się ją obejrzeć z bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca świetna, uwielbiam: i zdjęcie, i ramkę, i dodatki, i Twoje kwiatki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli takie fantastyczne prace wychodzą Ci w czasie "impasu" to strach pomyśleć co będzie, jak się rozkręcisz:) Uwielbiam przyglądać się tym wszystkim szczegółom - pękająca farbka, śliczne kwiaty, sprężynka. Całość tworzy niesamowite połączenie. Cudooooo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle piękna ramka. A swoją drogą, bardzo podoba mi się te wyzwanie - jeżeli tylko znajdę odrobinkę czasu, to z pewnością się za nie zabiorę. Pozdrawiam cieplutko xoxox

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kwiatuchy! Znowu te Twoje magicznie drukowane płótno;) Spękania to tu to tam wyglądają bardzo autentycznie - nabrałam się, że to stara biała ramka;)Nie przejmuj się zastojem (jak widać po zdjęciach nie jest on taki straszny w Twoim przypadku). Odpuść, a ręce się obudzą;) Pozdrawiam i życzę szybkiego nadejścia wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramka jest świetna, a kwiatki cudne! Dziękuję za linka do sposobu szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kwiatuszki :) a ramka rewelacja! Zapraszam w wolnej chwili do mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna ramka!!! Cudowne spękania Ci wyszły i kwiaty fantastyczne!!! dziękuję za odwiedziny na moim blogu i ciepłe słowa :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to jest przecudowne!!!!!!
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiatuszki i reszta zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję Wam za te miłe słowa :* od razu większego zapału nabieram do dalszej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowna praca... kwiaty bajka... :)
    spękania idealne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!