poniedziałek, 27 lutego 2012

PROTOTYP

dzisiaj na szybko zapowiedź tego, czym będę Was bombardować w najbliższym czasie :)
zeszyty zeszyty notesy, notatniki - wszystkie odziane w płótno, przeszyte, z dodatkiem papieru i żelastwa, a w środku recyklingowy papier - czyli to co misie lubią najbardziej :)


wiem z doświadczenia, że dobre nie oznacza drogiego, jednak nie potrafię odnaleźć się w świecie aparatów fotograficznych ... może znacie jakiś model, który nie jest za drogi, a robi dobre fotki (również w pomieszczeniach) ? z góry dziękuję za wszystkie propozycje :*

eh.... mój kompakt przyprawia mnie tylko o coraz większy ból głowy...

pozdrawiam ciepło :*

23 komentarze:

  1. Śliczny! Nie mam nic przeciwko większej ilości :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny notes :)

    co do zdjęć, to jeśli masz złe światło i nie umiesz robić zdjęć przedmiotów to nawet drogi aparat Ci nie pomoże :P
    ale nie wiem czemu marudzisz, bo zdjęcia są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda Dryszko. niestety coraz bardziej mnie denerwuje fakt, że muszę wyczekiwać słońca na dworze, a zdjęcia i tak robię na zewnętrznym parapecie, skacząc po krzesłach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też denerwuje brak światła... 15 nie ma a zdjecia już wyjdą nienajlepsze... no ale w końcu apogeum było w grudniu, mamy coraz dłuższe dni, wiosna idzie itd ;)
    ja dodatkowo mam w pokoju fioletowe ściany ;)
    no ale no wy aparat nie załatwi sprawy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka jest świetna! Takie prace, jak z zapowiedzi, chętnie pooglądam :)
    A w dziale: aparaty, fotografia jestem noga. Ciągle mam problemy. Myślałam, że mam zły aparat ale niedawno pani, która wywołuje mi fotki, powiedziała, że to nie aparat tylko operatorka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli dupa ze mnie, a nie fotograf ;P
    może rzeczywiście nie ma z czym wskakiwać do sklepu, a poczekać na bezchmurną, słoneczną pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nimuszko, dzięki :*
    a co do tej pani, to była ZŁA kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta okładka!!! I te wielokrotne przeszycia są ekstra!

    A co do aparatu, to Kochana ja mam lustrzankę, ale i tak nie umiem jej obsługiwać:) Przydałby się jakiś kurs...

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego tak mało zdjęć tego cuda?:))

    ja tez należę do nóg fotograficznych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oł je bejbe! To jest po prostu cudo do macania, całowania i spania z nim pod poduchą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Padłam ... fantastyczny notes! Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny notes, nie bój żaby coś tam widać na zdjęciu ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy takim cudzie to każde zdjęcie jest dobre!!!!!! Umarłam jak zobaczyłam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny notes !! Znów się zakochałam w Twojej pracy !! A zdjęcie całkiem dobre i jeszcze te efekty !!! :))
    Ja mam lustrzankę Nikona D5000 - jak na lustrzankę niezbyt drogi, ale nie mogę polecić, bo robienie zdjęć przyprawia mnie o mdłości. Wszystkie zdjęcia zrobione w domu są kompletnie szare i męczę się godzinami w programie graficznym, by wydobyć z nich kolor często z mizernym skutkiem, ale wierzę w to, że tym aparatem da się zrobić dobre zdjęcia, doświetlając i manualnie ustawiając, tylko, że ja się na tym nie znam :-(( i brak mi czasu, aby się tym zainteresować, więc nad zakupem dobrze się zastanów czy warto :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale czaderski! Buuu, ja taki chcę...;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny notes! Taki bardzo "Twój":) - postarzony, z pieknymi detalami - cudo! Czekam na następne "bombardowanie" z wielką niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to ja czekam, bo ostatnio tez jestem w notesowym szale :) zapowiada się bombowo

    OdpowiedzUsuń
  18. Okładka obłędna, ja chcę więcej!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mieć taki notes ... marzenie:) Cudny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!