sobota, 4 lutego 2012

pokoloruj mnie






pozdrawiam ciepło wszystkich TUzaglądaczy :*

36 komentarzy:

  1. Cudna ramka - obrazek, bo nie wiem jak to nazwać.
    Nic bym nie zmieniała, jest piękny taki jaki jest :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękniaste! Ten ptak, śnieżne kolory, cudowny shadowbox

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko!! Przepiękny, kochany ptaszek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się taki biały podoba;) :)
    Pięknie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale! Detale naprawdę uwodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, sielsko i marzycielsko, niewinnie jak przy tych - 22 stopniach, gdy się patrzy na przyrodę na zewnątrz z ciepłym kubkiem w ręku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale stylowy i starociowy, fajny!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Wpadłam w totalny zachwyt! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita praca!!! dech zapiera :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne... :) Zapraszam na wyzwanie do mnie jest super nagroda http://miriamart-decu.blogspot.com/2012/02/wyzwanie-2-dama.html

    OdpowiedzUsuń
  11. :)) ach... uwielbiam !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna!!! niezwykle klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! Jak wyciągnięte z poprzedniej epoki:) Fantastyczna i pomysłowa kompozycja i cudowne bogactwo detali. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A po cóż kolorować? Jest CUDOWNIE tak jak jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, oryginalnie i trochę zimowo. Mam nadzieję, że ten ptaszek to zapowiedź wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykła praca! Ma wspaniały klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięęękny box-sik!!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie, bo taki cosik nie-kolorowy ten ptaszek:) Śniegiem przysypany?;) Pudełeczko piękne i melancholijne. Cudowne detale! Pozdrawiam i życzę ciepłych skarpet i pachnącej herbaty;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Just gorgeous!! Love your box!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały shadowbox - normalnie brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm, jaki klimacik... Wspaniały shadowbox!

    OdpowiedzUsuń
  22. prawdziwe cacuszko :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. O wow ale świetna praca!!!CUDO!!

    Pozdrawiam melisa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorowy Ptaku, ta biel w każdej odsłonie jest prześliczna, ja nadal w biegu, ale chciałam zostawić słowo, w podziękowaniu za te widoki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!