czwartek, 15 września 2016

let's dance

Hej!
Chciałabym dzisiaj pokazać małą żurnalową inspirację dla Scrap&Art. Poniżej znajdziecie zdjęcia i opis, jak krok po kroku, można wykonać taki wpis do żurnala. 


Standardowo zaczęłam od zabezpieczenia papieru białym gesso, na które później nałożyłam pastę modelująco przy pomocy maski.


Jestem typowym chomikiem jeśli chodzi o skrawki papieru, głównie dlatego, że wiem, iż w końcu i tak je wykorzystam :) Poniżej kawałki primowych papierów, serwetki oraz dziewczynka z zestawu Ephemera od Finnabair. 


Ułożyłam dość prostą kompozycję ze skrawków papieru i serwetek. Skupiłam się bardziej na papierowej spódnicy ;) 


Nie mogło obyć się bez szaleństwa ze stempelkami i kredkami olejnymi. Uwierzcie mi, na tym etapie działam bez większego planu, totalnie spontanicznie. Jak zaczynam zbyt długo zastanawiać się co zrobić, to zazwyczaj nic dobrego z tego nie wychodzi ;)


Na koniec wykorzystałam czarny cienkopis do podkreślenia motywu z maski i gdzieniegdzie, ot tak, pobazgrałam nim po stronicach. Mam nadzieję, że spodoba Wam się efekt końcowy. 





3D Matte Gel Pasta Modelująca (236 ml) Geste Gesso - Duże Białe Kartki Ephemera Vintage 
Kredki Pastelowe Olejne 24 koloryReklama - Stempel akrylowy Messy - Stemple akryloweNow Is The Right Time - Stemple gumoweCut & Paste - Stemple drewniane
Pack Papiery 30x30 - Almanac - Wordsmith    Róża Koronka - Wykrojnik

3 komentarze:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!