piątek, 30 września 2011

zabawa z tłem i wyniki candy

dzisiaj kolejne wyzwanie Guriany na scrapki-wyzwaniowo :)
i rewelacyjne zadanie - tworzymy własnoręcznie tło
więcej szczegółów, znajdziecie tutaj

zdecydowałam się na zbrukanie pierwszej strony w moim zeszycie (PROJEKT ZESZYT - jeszcze raz dziękuję Miszelce za pracę, którą włożyła w jego przygotowanie i pozostałym osóbkom, które dołożyły swoją cegiełkę :*)

pierwsza strona w moim zeszycie była dziewiczo biała, więc idealnie nadawała się do realizacji mojego małego przedsięwzięcia :) w efekcie końcowym powstało coś takiego


w pracy nad tłem pomocne były przede wszystkim: biała farba akrylowa, distressy (tambled glass i vintage photo), taśmy Tima Holtz`a oraz embossing na gorąco z pomocą tego distressa

obrazek pochodzi stąd, a rameczka to dzieło holtzowego wykrojnika   


po pomalowaniu farbą akrylową chciałam trochę podniszczyć powierzchnię, a jak na złość nie umiałam znaleźć papieru ściernego... użyłam więc... pumeksu ;)


do embossingu użyłam stempelków 7gypsies: steampunk (koła zębate) i venice (zegar i latarnia, którą i tak w połowie przykryłam taśmą)




mam nadzieję, że temat ten przypadnie Wam do gustu i zdecydujecie się wziąć udział w wyzwaniu :)
spośród uczestników wybierzemy osóbkę, która otrzyma unikatowy banerek za najlepszą pracę. oprócz tego wujek random wylosuje jedną osobę, która otrzyma bon w wysokości 40 złotych na zakupy w sklepie patronackim ;) scrapki.pl

zapraszam Was także po garść inspiracji na blogi pozostałych dziewczyn z DT scrapki-wyzwaniowo


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

wczoraj o 23.59 minął termin zapisywania się na moje urodzinowe candy. dziękuję Wam za wszystkie życzenia :*

żeby nie przedłużać.... blejtram trafia do osóbki, która pozostawiła komentarz z numerem....


GRATULUJĘ SILENCE :*
proszę Cię o kontakt na email kolorowyptak@wp.pl :)

udanego weekendu :)
pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. A byłam tak blisko:) Trzeba będzie wyjąć gwóźdź ze ściany:) Gratulacje dla Silence! Co do tła -jest fantastyczne. Nie mogę się napatrzeć! Wygląda tak pieknie, staro, jakbyś je wyciągnęła z jakiegoś zakurzonego strychu. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne tło!!! Sama praca oczywiście też :P
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę!! :) Im bardziej ospałe życie blogowę prowadzę tym więcej szczęścia się do mnie w losowaniach uśmiecha. Coś w tym chyba jest ;) Pięknie dziękuję, zaraz wysyłam maila. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej i zapraszam na CANDY do mnie
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/2011/09/okoorocznicowe-candy-u-magdy.html
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!
    a kto trafił komentarzem w "liczbę" urodzin? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna strona!! Uwielbiam takie mediowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały efekt! Własne tło to dla mnie wyższa szkoła jazdy, zupełnie nie do przejścia, a Twoje jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zgaszone kolory, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is just wonderful - the lucky winner!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo!! Przepiękne kolory.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, więcej takiego brukania, bo wyszło genialnie!!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie:)
    Miłego dnia życzę i ciepło pozdrawiam. Posyłam promyki jesiennego słonka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Patent z pumeksem jest rewelacyjny! Kolory wspaniałe, no i ta ramka.... Ech.... Pięknie, po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję!!!
    dziękuję za miłą zabawę:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!