poniedziałek, 31 października 2011

chwytaj dzień...

już czas na kolejne wyzwanie na scrapki-wyzwaniowo! tym razem, to ja mam przyjemność zaproponować Wam temat :) a jest to…. ramka z mottem lub cytatem. szczegóły, a także prace dziewczyn z design teamu znajdziecie tutaj

tak jak pisałam we wcześniejszym poście, coraz bardziej zaczyna mnie kręcić biel i delikatne kolory.
ta ramka to moja kolejna próba okiełznania tej materii ;)


jej podstawę stanowi prostokąt (15x14 cm), złożony z pięciu warstw, w tym trzy pochodzą z pudełka, w którym przychodzą przydasie ze scrapków ;) kształt wycięłam za pomocą holtzowskiego wykrojnika baroque. po sklejeniu wszystkich warstw, brzegi obkleiłam taśmą TH. następnie całość pokryłam dwukrotnie białą farbą akrylową, a po wyschnięciu ostemplowałam czarnym stazonem. później ponownie pokryłam delikatnie warstwą farby, dołączyłam fragmenty taśmy TH i... znowu użyłam farby ;)


mam dość spore problemy z użyciem kwiatków... dlatego też tak rzadko po nie sięgam…
tutaj chciałam nadać trochę trójwymiarowości, dlatego się na nie zdecydowałam ;) żeby nie odbiegały zbytnio od całości, również pokryłam je grubą warstwą farby.


żeby nadać ramce charakter lekko postarzony zdecydowałam się użyć farbki pękającej - picket fence. dawno już jej nie używałam... więc, gdy otwarłam pojemniczek, zwątpiłam, gdy zobaczyłam tą zastygłą maź... na szczęście przypomniałam sobie, że kiedyś czytałam, że warto dodać trochę wody i wymieszać... udało się!


również metalowa ramka TH posmakowała białej farby, wg. zaleceń Tusi :* tutaj też wtopiłam napis w pękającą farbkę, a całość pokryłam glossy accents.


zdecydowałam się sięgnąć do Horacego i jego złotej myśli chwytaj dzień ;) niestety drugi cytat, który miałam pod ręką nijak nie chciał się wkomponować w całość… dlatego też, tutaj go zostawiam ;)

Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie.
W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro?
Wykorzystaj ten dzień dzisiejszy. Obiema rękoma obejmij go. Przyjmij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, powietrze i życie, jego uśmiech, płacz, i cały cud tego dnia. Wyjdź mu naprzeciw.

— Phil Bosmans

tym optymistycznym akcentem, zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo.
podzielcie się z nami swoimi interpretacjami ;)

dziękuję, że jesteście :*

32 komentarze:

  1. śliczna jest :)Bardzo klimatyczna :) Lubię Cię w bieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta bielsza Twoja odsłona bardzo się podoba. Obie (ta z poprzedniego postu również) pobielane prace są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna praca, świetne te spękania i faktury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam biel w każdej pracy. To co stworzyłaś jest przepiękne! Te spękania... ramka metalowa, skrzydła...no cudo. Ogromnie mi się podoba, aż sama mam ochotę nabyć taką farbę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te jasne prace Ci wychodzą. niełatwo też zrobić takim dobre fotki, a tutaj zarówno praca, jak i jej uchwycenie na zdjęciu rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowita praca..cytat i te skrzydła..piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Farbka popękała Ci wyjątkowo ślicznie (nie zawsze tak pęka;)) Twoja jasna strona twórczości bardzo mi się podoba :)
    Z kwiatkami to mam taki problem, że muszę się powstrzymywać żeby nie nawtykać ich w każdą pracę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is absolutely stunning - angelic !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, przepiękna ta ramka. Nie mogę się napatrzeć. Cudooooooowna !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość jest po prostu mega boska!!!! Uwielbiam twoją ramkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś pięknego. Delikatna i dopracowana w każdym szczególe.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna, kolory, faktura, dodatki.
    Dziekuje bardzo za odwiedziny i mile slowa, zwlaszcza o ...przeszyciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś dla mnie mistrzynią kreatywności!
    Twoja ramka jest przepiękna, rzeczywiście dobrze Ci w bieli :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna ramka! Fantastycznie dopracowana w każdym szczególe, aż ciężko oderwać od niej wzrok... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna! Pięknie przemyślana i wykonana

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna praca, wspaniale dopieszczona. Niepotrzebnie opierasz się kwiatom, bo użyłaś ich świetnie ;) Cytat podoba mi się bardzo, zapiszę go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle mocno mocno inspirująca praca.Genialny pomysł z wykorzystaniem 'negatywu' wykroju jako ramki. A z kwiatami ja też się próbuję przełamać. Dzięki za zastrzyki inspiracji!;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna ramka! I znów kojarzy mi się z zimą, ale to są skojarzenia jak najbardziej na plus:) Uwielbiam te spękania i detale. Całość jest wspaniale subtelna i delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Ci za to wyzwanie :) Mam nadzieję, że to będzie świetna okazja na scrapowe rozruszanie się po długiej przerwie, zanim podejmę się akcji pod kryptonimem 'wymiana' ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Haaalo jest tam ktoś?? Chyba szykujesz znowu coś ekstra, bo już 4 dni cisza :-))). Sprawdzam już trzeci raz na Brocante za ile chcesz puścić to swoje małe dzieło sztuki :-)), ale jakoś go nie wystawiasz. Chyba nie jest na sprzedaż :-)). I cieszę się, że nie tylko ja się boję kwiatków :))

    OdpowiedzUsuń
  21. A.. i jeszcze Ci napiszę, że przez Ciebie kupiłam ten wykrojnik. Patrzę teraz na niego i nie wiem, co z nim zrobić, bo przecież nie to samo, co Ty ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! O Boże, jakie to jest piękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna praca! super skrzydełka, z czego one są? bo nie znalazłam w tekście :( tez chce takie! Zawijaski tez śliczne, wszystko w moim stylu, chętnie bym takie cudo przygarnęła :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!