środa, 19 października 2011

pociąg do...

marzeń... jakiś czas temu Matilde zaproponowała przyłączenie się do urodzinowej zabawy. wcześniej nie brałam udziału w tego typu akcji, dlatego też ochoczo się zapisałam :) w wyniku losowania, zostałam połączona z Aśko ;) oprócz czegoś słodkiego, czegoś niebieskiego, czegoś okrągłego i czegoś wyciętego, dołożyłam, wg. zasad ATeCiaka "urodzinowe życzenia"


a w związku z tym, że w zeszłą sobotę Aśko obchodziła swoje urodzinki, dołączyłam też kartkę z życzeniami. dzisiaj odetchnęłam z ulgą, gdy otrzymałam wiadomość, że przesyłka dotarła, a jej zawartość przypadła do gustu :)


idealnie udało nam się zgrać w czasie, bowiem dzisiaj otrzymałam przesyłkę od Aśko, a w niej same cudowności! (zdjęcia autorstwa Asi. chciałam dzisiaj tego posta opublikować, a na fotki, w szaro-burym oświetleniu mój aparat się niestety nie nadaje...)

cudny, urodzinowy ATeCiak


i całość - same pyszności :)


to jeszcze nie wszystko :) dzisiaj, niesamowicie los mi sprzyjał w losowaniu u Cynki! wciąż nie mogę uwierzyć! sama sobie zazdroszczę ;)


maksymalne dawka pozytywnych wrażeń w ciągu jednego dnia!!! dziękuję dziewczyny :*

a już jutro zapraszam na kolejne wyzwanie na scrapki-wyzwaniowo i kolejną dawkę inspiracji :)
dobrej nocki :*

8 komentarzy:

  1. Kochana, Twoje ATC jest obłędne!!! Bardzo się cieszę, że przyłączyłaś się do tej zabawy :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, Moniczko! ATC mnie zachwyciło, ale jak przewinęłam na kartkę, to buzia mi się otworzyła i dłuższą chwilę tak została;) :)
    Prezenty też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a wonderful creations!! I am falling in love with your second card! Awesome layerings and I love the colors! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba Ateciaki, zarówno Twoje jak i te od Aśko, są wspaniałe.
    Gratuluję wygranej u Cynki. Szczęściara z Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takich wspaniałych prezentów:) Kartka jak i ATC wspaniałe! Urzekają mnie te klimaty "jak ze strychu":)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!