wtorek, 25 października 2016

crackle cover & memory hardware Prima's collection

Witajcie! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją vintagową okładkę. Wykorzystałam pękającą farbkę od Finnabair i puder Artisan Powder – French Sage od Franka Garcia. Do zdjęcia dołożyłam obwódkę wokół głowy z drutu i perełek, a do tła kilka metalowych dodatków. Mam nadzieję, że spodoba się Wam. Na blogu Primy znajdziecie więcej inspiracji. Serdecznie zapraszam :)
Hello, everyone! I’m  excited to share my vintage cover. It is filled with lovely Artisan Powder, in French Sage,  mixed  with white crackle paste and perfect retro pearls and crystal stones. I hope you like it. More inspiration you can find here - on Prima's blog.  





Prima Products: Memory Hardware Remnant Fragments - Crystal Stones 991999, Prima - Memory Hardware Remnant Fragments - Vintage Pearls 991975, Prima - Memory Hardware Chipboard Album – Short 991111, Prima - Memory Hardware Artisan Powder - French Sage 991692, Prima - Memory Hardware Artisan Powder Brushes 991746, Prima - Art Basics - 3D Matte Gel 961398, Prima - Art Extravagance - Texture Paste - White Crackle 961503, Prima - Ephemera - Vintage Collectibles 962890, Prima - Mechanicals - Mini Stars 963354, Vintage Art Décor Mould - Baroque 1 814779, Prima - Vintage Art Décor Mould - Baroque 2 814786

11 komentarzy:

  1. Dziękuję! Ja dopiero zaczynam przygodę z nimi :) na pewno będę musiała dokupić brązowy .... bo coś czuję, że chyba najczęściej bym go właśnie używała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ten tego... brakło mi słów z wrażenia :) Genialna kompozycja, to jest obłędnie piękne :) lofam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem zachwycona. Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę straszna ta pani, ale przez to mi się strasznie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!